Laminuotas stiklas. Iš laminuoto stiklo yra pagamintas priekinis automobilio stiklas (liaudiškai „triplex“). Laminuotas stiklas – tai keli stiklo lakštai, sujungti plėvele (polivinilbutiralio – PVB), naudojant tam tikrą temperatūrą ir spaudimą specialiame įrenginyje – autoklave. Taip suklijuotas stiklas atrodo kaip įprastas stiklas. Pagrindinė jo ypatybė yra ta, kad šis stiklas ir sudaužytas nesubyra šukėmis, lieka vientisas – taip apsaugo vairuotoja ir keleivius nuo galimo susižalojimo. Kitaip sakant, laminuotas stiklas – tai vienintelis stiklas, kuris yra patikimas ir kuriam būdingos ypatingos eksploatacinės ypatybės.
Be to toks stiklas suteikia net iki 60 proc. didesnį stiprumą stogo ir statramsčių tvirtumui. Naujesniuose automobiliuose stiklas yra ir kaip atrama išsiskleidžiančioms oro pagalvėms. Jei automobilių susidūrimo ar virtimo metu priekinis stiklas iškrenta, Jūsų saugumui ir gyvybei iškyla pavojus, nes suveikusi saugos pagalvė neturi į ką amortizuoti, kėbulas netenka atsparumo gniuždymui ir deformacijai

Grūdintas stiklas. Svarbiausi grūdinimo operacija yra stiklo įkaitinimas iki labai aukštos temperatūros, o po to staigus atvėsinimas. Grūdinto stiklo mechaninis ir terminis atsparumas 5-8 kartus didesnis nei negrūdinto. Grūdinimas yra paskutinė technologinio apdorojimo stadija. Toliau stiklas nebeapdorojamas.
Toks stiklas yra tvirtas, atsparus dūžiams; jis naudojamas visų transporto priemonių šoniniams bei galiniams stiklams. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio stiklo gabaliukų, kurie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams.

SGS ICECONTROL – tai šildomas stiklas, užtikrinantis vizualinį komfortą blogomis oro sąlygomis. Puikiai pašalina stiklo apledėjimą, dulksnos lašelius. Pagerina valytuvų darbą žiemą, esant didelei minusinei temperatūrai, užtikrina greitą ir gerą matomumą vairuotojui.
SGS AQUACONTROL – žymiai pagerina matomumą pro šoninius automobilių stiklus esant blogam lietingam orui, ant stiklo neužsilaiko lietaus lašai, dulkės bei vabzdžiai. Stiklas ilgiau išlieka švarus, tampa lengviau valomas.
SGS THERMOCONTROL absorbing – tai saulės spindulius absorbuojantis stiklas, kuris apsaugo automobilio saloną nuo tiesioginių saulės spindulių, tuo pačiu mažindamas transporto priemonės vidaus temperatūrą.
SGS THERMOCONTROL venus – tamsintas stiklas, pilkos arba žalios spalvos. Absorbuoja saulės radiaciją, sumažina UV patekimą ir tiesioginių saulės spindulių patekimą į automobilio saloną.
SGS THERMOCONTROL reflecting – tai stiklas kuris atspindi didelę saulės spindulių dalį, taip saugodamas automobilio vidų nuo saulės spindulių, neleisdamas automobilio salonui įšilti. Padidina automobilio kondicionieriaus efektyvumą.
SGS GLOBALPROTECT – pagrindinė šių langų funkcija apsaugoti automobilį nuo įsilaužimo. Šie šoniniai automobilių stiklai yra laminuoti, ir lyginant su grūdintu stiklu, įsilaužti į automobilį gerokai sunkiau. Taip pat sumažina pavojų keleiviams avarijos metu iškristi iš automobilio.
SGS DbCONTROL – naujoji tarp stiklų esanti plėvelė geriau slopina išorės garsus, taip suteikdama automobilio keleiviams didesnį komfortą.
SGS LICHTUNING – tai naujos kartos stiklai kurie elektrochrominės technologijos pagalba leidžia reguliuoti stiklo tamsumą. Į automobilio vidų patenkantį šviesos srautą galima reguliuoti nuo 4 iki 40%. Perjungimo laikas tarp šviesiausio ir tamsiausio atspalvio yra apie 30 sekundžių. Galimas reguliavimas rankiniu arba automatiniu būdu.

Šiandien jau nieko nestebina stiklai su lietaus, šviesos, drėgmės, šilumos jutikliais, stiklo apšildymas, navigacinė antena arba brangiuose modeliuose įrengta automobilio valdymo informacijos (greičio, navigaciniai nurodymai ir pan.) projekcija ant priekinio stiklo.

Lietaus daviklis. Yra įmontuotas galinio vaizdo veidrodėlio srityje. Ši įranga matuoja ant priekinio stiklo patenkančių lietaus lašų intensyvumą, po atitinkamos komandos automatiškai įjungiami stiklo valytuvai, reguliuojamas jų darbo intensyvumas.

Šviesos jutiklis. Juo matuojamas aplinkos apšvietimas. Kai šviesos intensyvumas sumažėja (pvz., temstant ar važiuojant tuneliu), transporto priemonės žibintai įjungiami automatiškai.

Drėgmės ir šilumos jutikliai yra atitinkamai naudojami drėgmės lygiui ir šilumai kontroliuoti automobilio viduje automatiškai valdant oro kondicionierių. Tai padeda išvengti priekinio stiklo rasojimo bei didina keliavimo patogumą.

Šildymo elementas. Jis nutirpdo dalį (valytuvų darbo zoną) ar visą stiklą. Gamintojai teigia, kad esant -50 °C stiklas atšyla per dvi minutes.

Integruotos antenų sistemomis ant stiklo paviršiaus. Praverčia tiems, kas dažnai užmiršta sustumti radijo anteną prieš įvažiuojant į automobilių plovyklas ir taip jas sugadina. Toks būdas padeda sumažinti ir mašinos aerodinamiką t.y. taupomi degalai.

Visa tai yra daroma, norint palengvinti transporto priemonių vairavimą, didinti saugumą, taip pat taikytis prie griežtėjančių aplinkosaugos reikalavimų.
Šiandien jau nieko nestebina stiklai su lietaus, šviesos, drėgmės, šilumos jutikliais, stiklo apšildymas, navigacinė antena arba brangiuose modeliuose įrengta automobilio valdymo informacijos (greičio, navigaciniai nurodymai ir pan.) projekcija ant priekinio stiklo.

Lietaus daviklis. Yra įmontuotas galinio vaizdo veidrodėlio srityje. Ši įranga matuoja ant priekinio stiklo patenkančių lietaus lašų intensyvumą, po atitinkamos komandos automatiškai įjungiami stiklo valytuvai, reguliuojamas jų darbo intensyvumas.

Šviesos jutiklis. Juo matuojamas aplinkos apšvietimas. Kai šviesos intensyvumas sumažėja (pvz., temstant ar važiuojant tuneliu), transporto priemonės žibintai įjungiami automatiškai.

Drėgmės ir šilumos jutikliai yra atitinkamai naudojami drėgmės lygiui ir šilumai kontroliuoti automobilio viduje automatiškai valdant oro kondicionierių. Tai padeda išvengti priekinio stiklo rasojimo bei didina keliavimo patogumą.

Šildymo elementas. Jis nutirpdo dalį (valytuvų darbo zoną) ar visą stiklą. Gamintojai teigia, kad esant -50 °C stiklas atšyla per dvi minutes.

Integruotos antenų sistemomis ant stiklo paviršiaus. Praverčia tiems, kas dažnai užmiršta sustumti radijo anteną prieš įvažiuojant į automobilių plovyklas ir taip jas sugadina. Toks būdas padeda sumažinti ir mašinos aerodinamiką t.y. taupomi degalai.

Visa tai yra daroma, norint palengvinti transporto priemonių vairavimą, didinti saugumą, taip pat taikytis prie griežtėjančių aplinkosaugos reikalavimų. Taigi renkantis stiklą – automobilių stiklų tipai yra labai svarbūs.