Viskas vyko taip…

Kai Henris Fordas sukūrė modelį T, priekinis stiklas turėjo tik vieną sąlygą – apsaugoti vairuotoją nuo vėjo…

image002

Priekinis stiklas pirmiesiems automobiliams suteikė prabangos, padėjo automobilio vairuotojui išsiskirti iš kitų. Buvo užsakomas kaip papildoma automobilio įranga, tačiau tikrai ne kiekvienas galėjo stiklą įsigyti.
Nuo stiklų montavimo pradžios jų paklausa nuolat augo, o tai skatino gamintojus tobulinti stiklų kokybę bei didinti jų naudojimą.
Netrukus automobilių gamintojai pradėjo siekti, kad automobiliai turėtų ne tik priekinį stiklą bet ir stogą virš galvos bei šoninius skydus.

Taip 1919 metais, jaui 9 iš 10 automobiliai turėjo stogą virš vairuotojo galvos bei šonines uždangas. Šios naujovės užtikrino puikią apsaugą nuo vėjo, kelio dulkių, tiškančio purvo bei skraidančių vabzdžių. Automobilio vairavimas tapo malonus bet kokiu oru, bet kokiu keliu.

image004